بهترین موسیقی های بازی ها - saghigame saghigame

بهترین موسیقی بازی ها

یکی از لذت بخش ترین بخش های یک بازی ویدیویی بدون شک موسیقی متن آن است , موسیقی متنی که میتواند یک لحظه را برای ما هیجانی کند ,
ما را غرق در داستان گیم کند و خاطره ای خوب در ذهن ما حک کند .
حال آمده ایم تا چند تا ازاین موسیقی متن های گوش نواز را به شما معرفی کنیم

فهرست اسامی موسیقی ها

1. Ezio family از بازی Assassin’s creed 2

یکی بهترین از بیاد ماندنی ترین موسیقی متن های ویدیو گیم بی شک به قطعه Ezio family از بازیAssassin’s creed 2 میباشد , موسیقی که حتی در دیگر نسخه های این بازی هم استفاده شد . بازی اساسین کرید 2 به ما شخصیت اتزیو را معرفی میکند و سرگذشت او از یک پسر بانکدار تا یک اساسین حرفه ای را به ما نشان میدهد.
این قطعه توسط آهنگساز دانمارکی jesper kyd ساخته شد.

2. Save Theme و serenity از بازی Resident Evil 4 (2005)

اگر از گیمر های طرفدار سبک وحشت هستید بی شک با عنوان Resident Evil 4 آشنا هستید و حداقل این گیم را یک یا حتی بیشتر از یک بار بازی کرده اید , بازی که تا به امروز توانسته با نمره 96 از وبسایت متاکریتیک بالا ترین نمره را از بین دیگر نسخه های این فرنچایز داشته باشد . در آوریل 2023 بود که ریمیک این نسخه هم منتشر شد و توانست همانند نسخه کلاسیک خود محبوبیت و موفقیت بسیاری بدست بیاورد . در نسخه کلاسیک دو ترک Save Theme , Serenity  وجود دارد که میتواند پس از مبارزه سخت با گنادو ها و باس فایت ها یک استراحت کوتاه و آرامش بخش به بازیکن هدیه دهد.

3. The Last of Us و All Gone از بازی The Last of Us (Part1)

اگر بخواهیم یکی از شاهکار های صنعت گیم و یکی از بهترین گیم های ناتی داگ در چند سال اخیر نام ببریم , قطعا میتوان از بازی The Last Of Us نام برد , بازی که ما را در دل جهانی آخرالزمانی و با دو شخصیت ماندگار یعنی جوئل و الی به یک ماجراجویی پر خطر میبرد . قسمت اول این بازی در سال 2013 برای کنسول پلی استیشن 3 و قسمت دوم آن در سال 2020 برای کنسول های نسل هشت و نسل نه سونی عرضه شد که توانست جایزه بهترین بازی سال 2020 را به دست بیاورد , همچنین نسخه ریمیک قسمت اول در مارس 2023 برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد تا پی سی گیمر ها هم بتوانند این شاهکار را تجربه کنند. 

4. Theme of Laura و Promise از بازی Silent Hill 2

اگر بخواهیم  بازی ترسناک روانشناختی با داستان گیرا , فضای دلهره آور , شخصیت پردازی فوق العاده و البته با موسیقی متن زیبا نام ببریم قطعا یکی از این بازی ها Silent Hill 2 میباشد . این بازی در سال 2001 منتشر شد , داستان بازی ما را با مرد میانسالی با نام جیمز ساندرلند که نامه ای مرموز از طرف همسرش یعنی ماریا دریافت کرده آشنا میکند و بازیکن را همراه با جیمز به دنیای اسرار آمیز سایلنت هیل میبرد . آهنگ Promise یکی از بیاد ماندنی ترین موسیقی های این بازی میباشد.

5. Unshaken از بازی Red Dead Redemption 2

قطعا همه ما میدانیم که راکستار بازی های شاهکار کم ندارد ,اما یک بازی دارد که قطعا داستانی شاهکار تر از هر گیم دیگری دارد و بله آن گیم Red dead redemption 2 نام دارد , یک بازی جهان باز با تم غرب وحشی , شخصیت ماندگار آرتور مورگان و موسیقی و جهان بی نظیر خود میتواند هر گیمر را عاشق خود کند , این بازی در سال 2018 منتشر شد و توانست یک رقیب قدرتمند برای رقیبش یعنی God of war در مراسم گیم آواردز 2018 تبدیل بشود . پیشنهاد میشود که تجربه این شاهکار را از دست ندهید . 

6. Never fade Away و You Shall Never Have To Forgive Me Again از بازی Cyberounk 2077

بازی سایبرپانک 2077 علی رغم باگ های روز عرضه اش , حال با آپدیت های گسترده از سوی سازندگان تبدیل به یک شاهکار شده , این بازی توسط سازندگان ویچر ساخته شده و در سال 2020 منتشر شد . این گیم با فضا سازی عالی , گیمپلی , داستان و موسیقی متن فوق العاده خود توانسته محبوبیت بسیاری بین گیمر ها به وجود بیاورد , همچنین سایبرپانک 2077 یک DLC با نام Phantom Liberty دارد که در سال 2023 منتشر شد و توانست بر شاهکار شدن بازی کمک بسیاری کند .
GTA_SAN

7.Gta San Andreas Theme از بازی Grand theft Auto : San Andreas

کمتر گیمری در جهان پیدا میشود که Gta san andreas را بازی نکرده باشد , یکی از شاهکار های شرکت راکستار در سال 2004 که توانست علاوه بر جوایز بسیار , فروش و محبوبیت بسیاری پیدا کند و تبدیل به یک گیم خاطره ساز بشود . ما در این گیم با اولین شخصیت رنگین پوست سری جی تی ای یعنی کارل جانسون (CJ) در سه شهر لوس سانتوس ,لاس ونتوراس و سن فیرو به ماجراجویی گنگستری میبرد تا همراه این شخصیت بتوانیم گنگ گرو استریت را دوباره برگردانیم.
رمز های بازی Gta San Andreas

8.Main Theme از بازی God Of War (2018)

در مراسم E3 2016 بود که سونی تمامی گیمر ها را با یک تریلر همراه موسیقی زنده سوپرایز کرد و آن تریلر , تریلر چهارمین نسخه از سه گانه فراموش نشدنی خدای جنگ یا God Of War بود . این نسخه کریتوسی آرومتر و پخته تر نسبت به سه گانه را به ما نشان میدهد و البته متوجه میشویم او الان یک پدر است و فرزندی با نام آترئوس دارد . نسخه 2018 خدای جنگ توانست رقیب قدرتمند خود یعنی ردد 2 را در مراسم گیم آواردز 2018 شکست بدهد و تبدیل به بهترین بازی سال 2018 شد . این بازی در سال 2022 برای مایکروسافت ویندوز هم منتشر شد و نسخه بعدی آن با نام Ragnarok و Dlc والهالا برای کنسول پلی استیشن 4 و 5 منتشر شد. 

9.Main Theme و The Enemy of My Enemy Is My Friend از بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 (2009)

بالاخره میرسیم به یکی از بهترین سری کالاف دیوتی یعنی Modern Warfare  و آن هم نسخه 2 کلاسیک, این بازی که به مرحله جنجالی و خاطره انگیز No Russian معروف است در سال 2009 برای کنسول های نسل 7 و pc منتشر شد , ما در این نسخه با شخصیت هایی همچون گوست آشنا میشویم و شاهد بازگشت شخصیت های سوپ مکتاویش و کاپیتان پرایس هستیم البته این نسخه دو شرور دارد که یکی از آنها ژنرال شپرد و دیگری ولادیمیر ماکاروف است که در قسمت بعدی یعنی Modern Warfare 3 بیشتر با او آشنا میشویم . همچنین در سال 2020 اکتیویژن نسخه ریمستر مدرن وارفار 2 را منتشر کرد . موسیقی متن این بازی توسط آهنگساز مشهور یعنی هانس زیمر ساخته شده که توانسته حسی کاملا قهرمانانه به بازی بدهد.

10.Voice of No Return و The Sound of the End از بازی Nier Automata

بازی Nier Automata یکی از بازی های بسیار عالی است گه در سال 2017 برای کنسول های نسل هشت و pc توسط شرکت پلاتینیوم گیمز ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شد . این بازی به دلیل موسیقی متن , شخصیت پردازی عالی و سیستم مبارزات خوب مورد توجه و استقبال منتقدین و گیمر ها مواجه شد . موسیقی متن این بازی به قدری فوق العاده است که انتخاب بهترین ساند ترک از بین تمامی ساند ترک ها واقعا سخته , پیشنهاد میکنم که حتما موسیقی متن بازی Nier Automata را بشنوید.

11.Epilogue از بازی Crysis 3

بازی کرایسیس 3 یکی از بازی های عالی در سبک شوتر اول شخص است که توسط شرکت کرای تک ساخته و توسط الکترونیک آرتس (EA) در سال 2013 برای کنسول های نسل 7 و pc منتشر شد . آهنگسازی این بازی توسط آهنگ ساز معروف آلمانی یعنی هانس زیمر ساخته شد که قبل از این بازی هم سابقه ساخت موسیقی متن بازی Call of duty MW2 را در سال 2009 در کارنامه خود دارد . اگر از طرفداران سری کرایسیس باشید باید این خبر خوب را به شما بدهم که نسخه چهارم این بازی در دست ساخت است و بزودی منتشر خواهد شد.

امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید . شما میتوانید تمامی تمامی ساند ترک های نام برده شده را از کانال تلگرام دانلود و گوش کنید , همچنین اگر شما هم موسیقی متن فوق العاده ای از یک بازی میشناسید میتوانید در بخش کامنت ها معرفی کنید .

بهترین موسیقی بازی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *