سری بازی های God of War | وبلاگ | ساقی گیم سری بازی های خدای جنگ

تمامی سری بازی های GOD OF WAR

سری های بازی های God of War

اولین بازی God of War : Ascension

God of War: Ascension هفتمین قسمت از مجموعه God of War است که در 12 مارس 2013 منتشر شده است که به شمسی خودمون که میشه 22 اسفند سال 1391. از نظر زمانی بازی به عنوان فصل اول این مجموعه عمل می کند و بخشی از یک حماسه با انتقام به عنوان موضوع اصلی را تشکیل می دهد.

این بازی مربوط به تمام دوران سلطنت کریتوس به عنوان خدای جنگ است و تقریباً شش ماه پس از کشتن ناخواسته همسر و دخترش توسط خود کریتوس، یک جدول زمانی دارد. فلاش بک‌ها نیز اتفاق می‌افتند، زیرا نشان می‌دهند که چگونه این جدول زمانی وفاداری او به آرس را دنبال می‌کند، که قبلاً در God of War اصلی که ده سال پس از وقایع Ascension اتفاق می افتد پرداخته شده بود.

این فصل جدیدی را در داستان کریتوس نشان می دهد، زیرا فهرست آن به این نکته اشاره می کند: «به کریتوس بپیوندید تا اولین گام هایش را در تلاشی افسانه ای برای آزادی، رستگاری، و شفافیت برای انتقام گرفتن از خانواده اش در خود خواه  ترین ماجراجویی خدای جنگ برمی دارد.

دومین God of War : Chains of Olympus

God of War: Chains of Olympus یک بازی ویدیویی اکشن، ماجراجویی است که توسط شرکت Ready at Dawn برای کنسول پرتابل PlayStation Portable PSP توسعه و توسط Sony Computer Entertainment منتشر شده است. این بازی در تاریخ 4 مارس 2008 که به شمسی خودمون 13 اسفند 1386 منتشر شد.

در این نسخه از سری بازی های پر طرفدار God of War، شما نقش کریتوس، قهرمان اصلی سری، را بازی می کنید که به سفری خطرناک و پر خطر در جستجوی نجات دنیای اسطوره ای می رود. در طول بازی، کریتوس با دشمنان مختلفی روبرو می شود و برای حل معماها و مبارزه با آنها باید مهارت های خود را به کار  بگیرد. God of War: Chains of Olympus به عنوان یکی از بازی‌های پرطرفدار PSP شناخته می شود و استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

سومین بازی God of War

 1 God of War یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص است که توسط Santa Monica Studio توسعه داده شده و توسط Sony Computer Entertainment برای کنسول PlayStation 2 منتشر شده است. این بازی در تاریخ 22 مارس 2005 و به شمسی خودمون 2 فروردین 1384 عرضه شد.

داستان God of War حول محور کریتوس یک جنگجوی اسپارتایی است که در تلاش برای انتقام از آرس خدای جنگ یونانی قرار دارد. زندگی کریتوس با انتقام متحول می شود و او برای رسیدن به هدفش با موجودات اسطوره ای خدایان یونان و چالش های بسیاری روبرو می شود.

با پیشروی در بازی خدای جنگ کریتوس به مبارزات ملحق می شود و رازهایی افشا می شود و با مشکلات شخصی خود نیز مواجه می شود. در نهایت، او به یک مبارزه نهایی با آرس می رسد که تمامی داستان اصلی را به اوج می رساند.

این بازی با داستان گیرا، شخصیت‌های قوی، و گرافیک برتر، تبدیل به یکی از محبوب ترین عناوین صنعت بازی های ویدئویی شده است و تأثیر گذاری گسترده در صنعت بازی داشته است.

 

چهارمین God of War: Ghost of Sparta

God of War: Ghost of Sparta یک بازی اکشن، ماجراجویی سوم شخص است که توسط Santa Monica Studio توسعه داده شده و توسط Sony Computer Entertainment برای کنسول PlayStation Portable PSP منتشر شده است. این بازی در تاریخ 2 نوامبر 2010 که به شمسی خودمون 11 آبان سال 1389 عرضه شد.

در این بازی، شما به نقش کریتوس بازی میکنید که به دنبال کشف راز گذشته خود و رسیدن به آخرین بخش از داستان شخصیتش است. کریتوس به سفری خطرناک و پرماجرا به دنیاهای متعددی می رود تا با رویدادها و مخلوقات اسطوره ای مبارزه کند و رازهایی که مربوط به گذشته اش است را فاش کند.

در طول سفر خود، کریتوس با موجودات و خدایان اسطوره ای روبرو می شود و باید با آن ها مبارزه کرده و خطرات مختلف را پشت سر بگذارد. بازی God of War: Ghost of Sparta دارای داستانی پر از اتفاقات هیجان انگیز و پیچیده است که به دنبال آن بسیاری از رازها و راه حل های معما ها می‌باشند.

پنجمین God of War: Betrayal

God of War: Betrayal یک بازی اکشن، ماجراجویی سوم شخص است که توسط Ready at Dawn توسعه داده شده و توسط Sony Computer Entertainment منتشر شده است. این بازی برای تلفن‌های همراه منتشر شده و در تاریخ 20 ژوئن 2007 که به شمسی خودمون 30 خرداد سال 1386 عرضه شد.

در این بازی، کریتوس به دنبال انتقام از خدای جنگ یونانی به نام آرس است. او در طول سفر خود با موجودات اسطوره ای مبارزه می کند و با چالش های مختلفی روبرو می شود. داستان بازی از زمانی شروع می شود که کریتوس به سفر خود برای پیدا کردن و نابود کردن آرس می پردازد و تمام مسیر او را در راه به انتقام پیش می برد.

بازی God of War: Betrayal دارای داستانی مهیج و پرماجرا است که در آن شما باید با مخلوقات اسطوره ای مبارزه کنید که رازها را کشف کنید و به دنبال انتقام کریتوس بروید.

ششمین بازی God of War II

God of War II دنباله ای است بر بازی محبوب God of War و یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص است که توسط Santa Monica Studio توسعه داده شده و توسط Sony Computer Entertainment برای کنسول PlayStation 2 منتشر شد. این بازی در تاریخ 13 مارس 2007 که به شمسی 22 اسفند سال 1385 عرضه شد.

در God of War II شما دوباره به نقش کریتوس، جنگجوی اسپارتایی، برمی گردید که در تلاش برای انتقام از آرس خدای جنگ یونانی، قرار دارد. داستان این بازی از جایی شروع می شود که کریتوس به یک مبارزه فوق العاده با آرس می رود، اما در حین مبارزه، دچار توطئه ای می شود که باعث از دست دادن قدرت هایش می شود.

بازی God of War II شامل ماجراهای پر از اتفاقات هیجان انگیز، مبارزات خشن و پرشور، و چالش های متعددی است که کراتوس برای دستیابی به هدفش باید با آنها مواجه شود. این بازی همچنین دارای گرافیک برتر و طراحی هنری فوق العاده ای است که آن را به یکی از برترین عناوین دهه گذشته تبدیل کرده است.

هفتمین بازی God of War III

God of War III یک بازی اکشن، ماجراجویی سوم شخص است که توسط Santa Monica Studio توسعه داده شده و توسط Sony Computer Entertainment برای کنسول PlayStation 3 منتشر شد. این بازی در تاریخ 16 مارس 2010 میلادی که به شمسی خودمون 25 اسفند  سال 1388 عرضه شد.

در داستان God of War III، کریتوس به دنبال انتقام از زئوس خدای آسمان یعنی پدر خود است. پس از اتفاقاتی که در God of War II، کربتوس به تریتیمینا قلعه او بازمی گردد و در مقابل ارتش‌های زئوس می‌ایستد. او باید به سفری خطرناک و پرماجرا برود تا به اهدافش دست یابد.

در طول بازی، کریتوس با موجودات اسطوره ای و خدایان یونان مبارزه می کند و با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شود. God of War III دارای داستانی پر از هیجان، اکشن، و رمز و رازهایی است که کریتوس برای حل آنها باید به کمک هوش و توانایی‌های خود بپردازد. با گرافیک بسیار برتر و گیم پلی مهیج و جذاب این بازی به یکی از عناوین برتر بازی های دهه گذشته تبدیل شده است و تأثیر زیادی در صنعت بازی های ویدئویی داشته است.

هشتمین بازی God of War IIII

بازی God of War 4 یک بازی اکشن – ماجراجویی سوم شخصی  شخصی است که توسط Senta Monica Studio است که توسط PlayStation برای کنسول Sony Interactive Entertainment و منتشر شده است.  این بازی در تاریخ میلادی 20 آوریل سال 2018 که به شمسی خودمون 31 فروردین سال 1397 انتشار یافت و عرضه بازار شد.

داستان بازی God of War 4 به دوران نورس اساطیر منتقل میشود و کریتوس به همراه پسرش به نام آتریوس به سفری در سرزمین های اسکاندیناوی میروند. در این سفر، آن خدایان و موجودات اساطیری اسکاندیناوی مباره میکنند و با چالش های باحال و خفن و سر سختی روبرو میشوند. در این سفر، آن ها با خدایان و موجودات اساطیری اسکاندیناوی مباره میکنند. و با چالش ها و راز های مختلفی روبرو میشوند. 

در طول بازی، کریتوس و آتریوس با دشمنان مختلفی مباره میکنند و به دنبال پاسخ ها و پرسش هایی در باره گذشته و میراث خوانوادگی خود هستند داستانی عمیق و پرمغز  است که با گرافیک برتر و خفنی که دارد. طراحی صدا و جهان سازی شگفت آور، تجربه ای فوق العاده برای پلیر ها فراهم میکند.

بازی نهم  God of War : Ragnarök

God of War: Ragnarök یک بازی ویدیویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیو سنتا مونیک توسعه یافته و به وسیله  سونی اینتراکتیو انتر تنینمت منتشر شده‌است. این بازی در تاریخ 9 نوامبر2022 و به شمسی 18 پی اس فورو و پی اس فایو در سراسر جهان عرضه شد.گاد آف وار رگناروک به عنوان نهمین قسمت در مجموعه بازی های خدای جنگ به شمار میرود و ادامه نسخه 2018 گاد آف وار محسوب می شود و کارگردان آن اریک ویلیامز است که در تولید اکثر نسخه‌های خدای جنگ نقش کلیدی داشته‌است. این بازی   با شخصیت اصلی کریتوس است. داستان بازی با اقتباس از وقایع رگناروک می باشد مجموعه رخدادهایی که فرجام خدایان یا پایان جهان را در اساطیر اسکاندیناوی رقم می زند و مرگ خدایان نورس را به تصویر می‌کشد که در بازی قبلی، بعد از اینکه کریتوس خدای اسپر بالدر را کشت، اتفاق خواهد افتاد.

 این بازی در ابتدا قرار بود در سال 2021 عرضه شود، اما به دلیل ویر.س کرونا بر توسعهٔ بازی، انتشار آن به تاخیر افتاد.

رگناروک از سوی منتقدان مورد تحسین جهانی قرار گرفت و برای د گویی  عناصر بصری، شخصیتپردازی، طراحی مراحل، و بهبود کلی روند بازی نسبت به نسخهٔ قبلی خود مورد تحسین قرار گرفت. این بازی برنده بهترین بازی سال در جوایز تیتانیم شد بهترین پر فورمس در نقش کریتوس رسید.

مرجع تقلید: godofwar.fandom.com

  1. Silverhand820

    چه جذاب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *