بهترین بازی های شرکت RockstarGames

بهترین بازی های Rockstar Games

درباره راکستار گیم

امروز اینجاییم که بهترین بازی هایی که تا بحال شرکت بزرک راکستر گیم RockstarGames ساخته است صحبت کنیم و به شما معرفی کنیم.

تا شماهم با این بازی های خفن و دوست داشتنی شرکت بزرگ راکستار آشنا شوید. RockstarGames یک شرکت بزرگ ساخت بازی های رایانه ای است که در بریتانیا تاسیس شده و در حال حاضر در نیویورک در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

این شرکت بزرگ که در سال 1998 میلادی توسط برادران سم و دن هاوسر Sam و Dan Houser ساخته شد و شروع به ساخت بازی های ویدیویی کردند. در فوریه سال 2014 شرگت بزرگ بازی سازی راکستار گیم به تعداد 250 ملیونی کپی از بازی های خود رسید. یکی از دلایل محبوب شدن این شرکت بازی سازی سازی بزرگ راکستار گیم. بازی های جی تی ای از این شرکت بازی سازی بزرگ بوده است.

این شرکت علاوه بر بازی های جی تی ای خود بازی های محبوب دیگری هم دارد. حال ما اینجا هستیم که به شما بهترین بازی های این شرکت بازی سازی بزرگ رو معرفی کنیم.

اولین بازی Red Dead Redemption II

بازی رد دد ریدمپشن 2 این بازی که در سال 2018 که به شمسی خودمون سال 1396 توسط شرکت بزرگ بازی سازی Rockstar Games انتشار یافت.

بازی رد دد ریدمپشن که یک بازی برتر با جزعیات بالا بود. 

بازی ردد ریدمپشن دو یک بازی با نقشه ای بسیار بزرگ و جهانی بوده است. این بازی یک بازی با بهترین داستان های ممکن است میتوناید تجربه کنید از بازی های داستانی. بازی ردد ریدمپشن 2 درحال حاضر جدید ترین بازی از شرکت راکستار گیمم است که در سال 2018 رونمایی شده است البته که به گفته راکستار گیم در سال 2025 بازی جدیدی از این شرکت رونمایی خواهد شد که این بازی بازی GTA VI هست که تمامی مردم منتظر انشار این بازی هستند. 

بازی رد دد ریدمپشن 2 که یک ازی با تکنولوژی اکوسیستمهای واقع گرایانه است. که در آن حیوانات ها یک دیگر حیوانات رو شکار میکنند. این بازی مجموعه ای از مکانیک های فوق العاده جذاب و زیبایی برخور دار اسن اسن که باعث میشود شما گیمی فوق العاده متفاوت تجربه کنید. بازی رد دد ریپمیشن دو 2 بخش بازی وجود دارد. معمولی و داستانی بازی وبخش آنلاین بازی کردن که میتوانید با دوستان خود آنلاین بازی کنید. در بخش آنلاین این بازی یک بخش کاملا متفاوت است مانند جی تی ای آنلاین وی. پیچیدگی و جذابیت این دنیا تنها با داستان‌سرایی استادانه و حرفه ای در این بازی مطابقت دارد. جایگزینی جان مارستون دوست‌داشتنی با آرتور مورگان کاملاً متفاوت عجیب بوده است  اما نتیجه عالی حاصل شده است. داستان غم‌انگیز و هیجان انگیر آرتور با سیزن های خاطر انگیز و سرقت از قطار و تیراندازی‌ها عمارت. بیش از اندازه‌ی کافی صحنه‌های هیجان‌انگیز دارد تا از کند شدن روایت شخصیت‌ محور آن جلو گیری انجام دهد. این درحالی است که ممکن است که برخی از پلیر های این بازی به صورت قابل توجهی از کنترل پیچیده ای  یا ویژگی های خاص و یا وقع گرایشان از دسترس خارج و یا نا امید شوند. با این شرایط نمیتوان از تلاش های شرکت راکستار را چنهان کرد. و در آخر بازی ردد ریدمپشن 2 با داستانی غم انگیر و حماسی. دنیایی خارق العاده تجربه بسیاری است.

دوومین بازی Grand Theft Auto V

بازی جی تی ای وی که یک بازی فوق العاده و پر طرفدار دیگر از شرکت بازی سازی بزرگ راکستار گیم است که در سال 2013 که به شمسی خودمون سال 1391 انتشار یافته است. این بازی خارق العاده که یکی و جدید ترین بازی از سری بازی های جی تی ای است. این سری بازی جی تی ای که GTA V هست از 3 کاراکتر اصلی ساخته شده است که در شهر بر گرفته ا لسان جلس که در بازی به لسان توس معروف است بازی میکنید. این بازی ابتدا برا کنسول و پس از گذشت چند وقت برای پیسی ایکس باکس منتشر شد. 

بازی GTA V دارای یک دنیای آزاد است. که باعث امکان انجام مأموریت‌های داستانی و هیجانی یا فعالیت‌های جانبی مختلفی از جمله رانندگی، شکار، ترور، پریدن از پل، شرکت در مسابقات خودرو و خیلی چیز های دیگر می‌شود. همچنین این بازی دارای حالت دیگری که حالت آنلاین مولتی‌پلیر است که به بازیکنان امکان بازی با دوستان خود و یا شرکت کننده گان را در فعالیت‌های آنلاین چندنفره فرا میخواند. 

بازی جی تی ای وی بازی ای فوق العاده بوده است و بهترین سری از سری بازی های جی تی ای بوده است.  طبق گفته شرکت راکستار گیم سری جدیدی از سری بازی های جی تی ای قرار است که در سال 2025 منتشر شود این سری جدید GTA VI است.

سوومین بازی Grand Theft Auto IV

بازی ویدیویی GTA IV که یک بازی خفن ویدیویی و گیم پلی زیبایی دارد که در سال 2008 که به شمسی خودمون در سال 1386 ساخته شده است. که توسط شرکت Rockstar North توسعه داده شده است. و توسط شرکت بزرگ بازی سازی راکستار گیم منتشر شده است. داستان این بازی که در شهر نیویورک نمایی شده و شما در نقش شخصیتی به نام Niko Bellic که یک مهاجر از اروپا به آمریکا است. قرار می‌گیرید. نیکو به دنبال فرار از گذشته‌ بدی که داشته است فرار میکند. نیکو به دنبال پیدا کردن فرصتی برای زندگی بهتر در آمریکا می‌باشد. او در دنیایی پر از جنایت های ناهنجار و رقابت در سراسر شهر قرار می‌گیرد و با مخالفان خود و دوستان و مافیاهای مختلفی روبرو می‌شود و با آن ها هم دست میشود.

بازی GTA IV دارای یک دنیای باز شهری است که باعث امکان انجام مأموریت‌های داستانی و فعالیت‌های جانبی مختلفی می‌شود. این بازی با گرافیک بالایی داستان پیچیده و شخصیت‌های جذاب و بازیکنان را به یک تجربه هیجان‌انگیز از جرم و جنایت در شهر ماجراجویی و پر از رقابت های سر سخت تلاش میکند.

بازی چهارم Red Dead Redemption

بازی رد دد ریدمپشن 1 یک که یک بازی ویدئویی خفن اکشنر، و هیجان انگیز و ماجراجویی است. که در سبک وسترن است که توسط شرکت بزرگ بازی سازی بازی های ویدیویی راکستار گیم توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی در سال میلادی 2010 که به شمسی خودمون سال 1388 به بازار آمده است و برای کنسول های بازی PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شده و به سرعتی بالا مورد استقبال و جلب توجه پلیران کرده است و منتقدان قرار گرفته است.

داستان این بازی خارق العاده در دهه سال 1910 و در دوران وحشت‌های غربی آمریکا رویت می‌شود. شما در نقش John Marston یک قاتل سابق که به دنبال انتقام و نجات خانواده‌اش از دست یک گروه جنایتکار می‌باشید. قرار می‌گیرید. برای به دست آوردن این اهداف نیز شما باید به دنبال اعضای گروهی از جنایتکاران که با گذشته‌ی خودتان رابطه دارند. می‌گردید و باید با مواجهه با مشکلات و تحدیدهای مختلفی که در دهکده‌ها، شهرها و مناطق وحشی آمریکای غربی، زندگی‌تان و خانواده تان را نیر نجات دهید.

بازی ردد رید مپشن با داستانی پر از هیجان و شخصیت‌های جذاب و جهانی زنده و وسیع.تجربه ای هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی از جنایت و ماجراجویی و انتقام را به بازیکنان ارائه میدهد.

 

بازی پنجم Grand Theft Auto Vice City

بازی Grand Theft Auto Vice City یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که توسط رکت بزرگ بازی سازی  توسعه یافته است و منتشر شده است. این بازی در سال میلادی 2002 که به شمسی خودمون یعنی سال 1380. برای کنسول‌های PlayStation 2 و Xbox منتشر شده است و سپس برای سیستم‌عامل‌های دیگر و پلتفرم‌های مختلف دیگری مانند پیسی عرضه شده است.

داستان بازی در در سال 1980 در شهر مستعد به جرم و جنایت، وایس سیتی که به نمایشگاه جذاب میامی متکی است. رویت می‌شود. شما در نقش Tommy Vercetti یک جنایتکار حرفه ای و سابقه دار که از زندان آزاد شده و و در مسیر رسیدن به قدرت زیاد و ثروت بی اندازه قرار دارد قرار می گیرید.

در طول گیم پلی بازی. شما به دنبال پیشرفت در ساختار جرم و جنایت شهر وایس سیتی هستید. از جمله کار با انجمن‌های جنایتکاری مختلف. رقابت خواهید داشت. با دشمنان و حل معماهای جنایتی هستید. همچنین شما در میون ماموریت های داستانی متعددی هستید که می‌توانید به فعالیت‌هایی مانند رانندگی، تیراندازی، و مواجهه با پلیس‌ها و رقیبان دیگر بپردازید.

Grand Theft Auto: Vice City با محیط شهری زنده و متنوع، داستان جذاب، شخصیت‌های متنوع و موسیقی خیره‌کننده‌اش، تجربه‌ی جذاب و خاطره‌انگیزی از ماجراجویی و جرم و جنایت در دهه ی سال هزارو نه صدو هشتاد را به بازیکنان خود اختصاص می‌دهد.

بازی ششم Grand Theft Auto San Andreas

بازی جی تی ای ست آندرس که یک بازی بسیار معروف و خفن و دلنشین هست که تمامیه ما با این بازی بسیار به یاد ماندنی و جداب در بچه گیمان و حتی الان خاطره داریم. بازی GTA San Andreas یک بازی بسیار خفن است که توسط شرکت بزرگ بازی سازی Rockstar Games در سال 2004 میلادی که به شمسی خودمون سال 1384 توسعه و انتشار یافت. و وارد بازار شد و عرضه شد. این بازی هم همچو دیگر بازی های راکستار کد های تقلب دارد.

داستان این بازی از این قرار است که در شال 1992 در ایالت سن آندرس که یک شهر پر از گنگ های خطر ناک بود. که نسخه واقعی آن کالیفرنیا است آغاز می‌شود. شما در نقش CJ که مخفف  Carl Johnson هست قرار خواهید گرفت. که پس از گذشت چند سال از خانه‌اش در Liberty City دور شده و با خبر فوت مادر خود به خانه‌ای بیرون از شهرش در Los Santos باز می‌گردد.

CJ با بازگشت خود، درگیر مشکلات گذشته و جنگ‌های بین باندها و گنگ های تبهکار از تنش‌های بین قومی خود شهری می‌شود. او باید با تلاش برای حل گرههای گذشته‌اش. همچنین مقابله با مشکلات داخلی خانواده‌اش و گروه‌های رقیب از جمله باند Grove Street Families مبارزه کند. در طول داستان کاراکتر CJ با گروه های باندهای دیگری مانند Ballas و Los Santos Vagos روبرو می‌شود که به دنبال انحلال گروه Grove Street Families و تسلط بر شهر هستند.

با گذشت زمان CJ به تدریج در مسیر جرم و جنایت دوباره قرار می‌گیرد و به یکی از بزرگ ترین و تو چش ترین جنایتکاران آن شهر تبدیل می‌شود. او برای رسیدن به اهداف شخصی خود و خانوادگی اش با جنایت. فساد و خیانت مواجه می‌شود. به همراه رفیق و متحدین جدید CJ به سفری پرپیچ و خم و پر ماجرا به سراسر ایالت سن آندرس می‌رود و در مواجهه با مشکلات و تحدیدهای جدید قرار می‌گیرد.

داستان GTA San Andreas با ترکیبی از اکشن جنایت و داستان‌های پیچیده و ابعاد اجتماعی به همراه جهانی بسیار گسترده  و زنده بازی. شخصیت‌های چند بعدی و ماجراجویی‌های فراوان، تجربه‌ای جذاب و فراموش‌نشدنی از دنیای واقع‌گرایی در سا1990 را به بازیکنان و پلیران ارائه می‌دهد و تچربه بسیاری از این بازی میبرند.

بازی هفتم Grand Theft Auto 3

بازی هفتم بازی GTA 3  بازی ای که در سال 2001 میلادی و به شمسی سال 1379 که توسط شرکت بازی سازی بزرگ Rockstar Games توسعه و انتشار یافت بازی Grand Theft Auto 3 بازی انگشت شماری که صنعت گیم را تعیر میدهند. شرکت بازی سازی راکستار گیم که بازی ترکیب دو نسخه قبل بازی هایش یک ترکیب خفت بازی های سند باکسی را یک بازی سه بعدی تولید کرد که بسیار خفن و تو چشم برو بوده است که قوقایی به پا کرد. در این نسخه بازی. این بازی پلیر هارا در نقش یک تبهکار واقعی قرار میدهد. در این نسخه از سری بازی های جی تی ای پس از فرار از پشت کامیون زندان. در دنیایی جرم و جنایت پیش رفته ترور میکنید. مواد غیر قانونی حمل میکنید و در برابر انواع شرایط های سخت پر از زخم و شتم قرار میگیرید. بازی هایی با محوریت آزادی عمل بازیکن مانند بازی فال اوت یا آلتیما قبلا عمدتا روی کامپیوتر عرضه میشدند.

بازی زیبای جی تی ای 3 موجی در صنعت گیم ایجاد کرد و توجه رسانه های اینتر نشنال اینترنتی را به خود جلت کرد. از طرفی بحث دیگری در باره ی خشونت های زیادی در بازی ویدیویی و تاثیر منفی آن بر افرادی که بازی میکنند دارد. این بازی خارق العاده همچو منجر به تعداد فروش بالایی از این نسخه بازی شد. و موجب مفهوم حدیدی از آزادی عمل شد را در خود ایجاد کرد. 

بازی هشتم Bully

بازی هستم که یکی دیگر از بهترین بازی های شرکت راکستار گیم است. یک بازی جذاب و یکی از عجیب ترین و لذت بخش ترین بازی های این کمپانی بزرگ شرکت راکستار گیم است. بازی بولی که در سال 2006 میلادی که به شمسی خودمون سال 1385 توسط شرکت بزرگ بازی سازی راکستار گیم توسعه و انتشار یافت یک بازی خارق العاده در آن زمان بود. بازی Bully ثابت کرده است که این بازی میتواند فراتر از دیگر آیپی هایش باشد. با این که با گذشت سال ها از انتشار این بازی در زمینه حلاقیت گنجینه ای است که به بازیکنان اجازه میدهد که از تیله بمب بد بو به عنوان صلاح استفاده کنند و داستانی سر گرم کننده. درباره نوجوانی که گروه های اجتماعی و شورش علیه قدرت را در مدرسه به نمایش میگذارد. این بازی از سطح قابل توجه بالایی برخوردار است به طوری که هر یک از دانش آموزان در مدرسه. مدل و شخصیت خاص و رفتار خود را دارند. از سمتی دیگر این مدرسه همچنان مکانی سر گرم کننده در برای شیطانی دانش آموزان درسه است. با این که هیچ اثری در رده سنی پایین از شرکت راکستار که همیشه از کاراکتر های بزرگ سال استفاده میکند نیست و بولی بهترین بازی ای است که از کاراکتر های سن پایین استفاده کرده است.

بازی نهم Max Payne3

بازی اکشن و تیراندازی سوم شخصی Max Payne 3 است. که توسط استودیو Rockstar Games توسعه یافته و در سال 2012 که به شمسی 1390 منتشر شد. این بازی به عنوان یکی از عناوین برجسته این ژانر محسوب می‌شود. داستان اصلی بازی به نقش مکس پین یک مأمور پلیس سابق که در گذشته‌ای تاریک و پر از انتقام برای انتقام مرگ خانواده‌اش به ساو پائولو در برزیل می‌رود که متمرکز کند.در بازی Max Payne 3 مکس به عنوان یک محافظ خصوصی مشغول به کار می‌شود. اما به سرعت درگیر مسائل پیچیده‌ و پر مشعله ای می‌شود که او را به گذشته های خطرناک و رازآلود میکشناند و مجبور می‌کند با خلافکاران بسیار خطر ناک و فاسد روبه رو شود. او با استفاده از مهارت‌های تیراندازی بی‌نظیر و خارق العاده خود و اراده قوی ای که دارد. به دنبال حل رمز و رازهای پنهان و یافتن انتقام از دشمنان خطر ناک خود میشود تا آنها را شکست دهد و پیروز شود. بازی Max Payne 3 از لحاظ گرافیکی دارای گرافیک بالایی برخوردار است. جزئیات دقیق محیط ها و شخصیت‌ها. تجربه ای واقع گرایانه از دنیای بازی را به پلیر های خودش ارائه میدهد. و این عامل باعث میشود که پلیر های این گیم از هر لحظه از بازی را با احساس خوبی و هیجان انگیزی تجربه و تحلیل کنند. با داستان پیچیده و مهیج به یک سفر هیجان‌انگیز در دنیای جنایت و اکشن دعوت می‌شوند.با ترکیبی از تجربه تیراندازی فوق‌العاده گرافیک عالی و داستان پراز ماجراهای متفاوت بازی مکس پین 3 یکی از بهترین بازی‌های اکشن تیراندازی از دیدگاه بسیاری از بازیکنان است.

بازی دهم Manhunt

Manhunt یک بازی ویدیویی اکشن و ترسناک است که توسط استودیوRockstar Games توسعه یافته و در سال 2003 که به شمسی سال 1382 منتشر شد. این بازی در یک محیط تاریک و وحشتناک انجام میشود. و داستان آن درباره ی یک مرد به نام James Earl Cash است که به طور مرموزی از زندان آزاد می‌شود و سپس به دستور یک کارگردان مرموز وحشتناک و خطرناک در معرض خطرات زیادی قرار می‌گیرد. در بازی من هانت بازیکنان وارد جهان تاریک و خطرناکی می‌شوند که پر از خطرات و تهدید های زیاد و مختلفی است. که آن‌ها باید در نقش James Earl Cash با استفاده از مهارت‌های نجات بخش و تاکتیک‌های مختلف، از دست گروه های خطرناکی که به دنبال کشتن آن‌ها هستند فرار کنند. این بازی با داشتن محیط‌های تاریک و مهیج هیجان انگیز برای پلیران تجربه ای نفس گیر از وضعیت وحشتناک و اکشن فراهم مینمایند. بازی منهانت با گرافیک متفاوت و یک داستان جذاب و ترسناک، به سرعت توانست توجه پلیر هایی که طرفدار بازی هایذ ترسناک هستند را به خود جلب کند. این بازی به عنوان یکی از بازی‌هایی با محتوای تاریک و متفاوت  توانسته است که جای خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی ترسناک به دست آورد و همچنان تا به امروز، هواداران زیادی دارد و خواهد داشت.

بازی یازدهم Midnight Club Los Angeles

بازی Midnight Club Los Angeles یکی از بهترین بازی های سبک ریسینگ است که در سال 2008 که به میلادی خودمون 1387 که یک بازی بسیار محیج و جذاب به سبک ریسینگ است که توسط شرکت بزر بازی سازی Rockstar Games توسعه و انتشار یافته است. یک بازی با مجموعه ی میدنایت کلاب را به لطف بهبود ها و اضافات مختلفی از جمله چرخه ی شب شروز های ماشین بازی. با انیمیشن های بسیار باحال و موشت افکت ها خفن درون گیم است که یک حس راننده گی واقعی را به شما میدهد. این بازی علاووه بر جلوه های افکتی خفنی که دارد جلوه های صوتی بالا و خفنی هم دارد که شما رو حسابی سر گرم میکنند. از بخش های واقع عگرایانه این بازی این است که شما وقتی  چراغ قرمز باشد و از چراغ قرمز عبور کنید پلیس شمارا دنبال میکند و شمارا تعقیب میکند. این بازی از شهر های اطراف لس آنجلس هم برای مسابقه استفاده میشود. از طرفی دیگر نسخه لس آنجلس این بازی میتواند تمرکز بازی را روی چند شهر مختلف را بر خلاف نسخه سووم این سری مسابقه ای کاهش دهد. اما این به این معنا نیست که محیط این بازی سرگرم کننده و چشم نخواهد باشد چرا که خیلی هم چشم گیر هست.

بازی دوازدهم The Warriors

بازی The Warrios یک بازی دیگر از شکرت کمپانی راکستار گیم که در سال 2005 میلادی که به شمسی خودمون سال 1384 توسط شرکت بزرگ و خفن Rockstar Games توسعه یافته است و منتشر شد این بازی که یک بازی دیگر از شرکت بزرگ راکستار گیمز است. این بازی هم یک بازی سبک ماجراجویی هیجان انگیزاز این شرکت بازی سازی بزرگ است. این بازی یک بازی دعوایی است که شما هی در حال دعوا با ارازل و غیره هستید و همین است که این بازی را بسیار هیجان انگیر میکند. صادق بگوییم که اونقدرا هم بد نبود این بازی زیرا که در آن سال این بازی یک بازی خف هم محسوب میشده است چون اون زمان هنوز بازی های به این گرافیک و انقدرخلاقانه نبوده اند اما این بازی باز هم کم نزاشته است. بازی The Warriors یکی از بهترین اقتباس های ساخته شده از روی فیلم بود  که به لطف مبارزات جذاب و سرگرم کننده و گاهی خنه دار. که دارای محیط های 

بازی سیزدهم ‎Midnight Club 3

Midnight Club 3 یک بازی مسابقات خودرویی است که توسط Rockstar Games توسعه یافته و توسط Rockstar Games در سال 2005 و به شمسی خودمون سال 1384 برای کنسول‌های PlayStation 2 و Xbox منتشر شده است. این بازی به عنوان یکی از عنوان برجسته در سبک مسابقات خودرویی شناخته می‌شود. در Midnight Club 3 Edition بازیکنان به نقش یک راننده ماهر و خارقلعاده می‌پردازند که در مسابقات خیابانی شرکت می کند. بازیکنان می توانند از انواع مختلف خودروها استفاده کنند و در مسابقاتی متنوع و مهیج شرکت کنند که در محیط های شهری و شهرهای مختلف جهان برگزار می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Midnight Club 3 سیستم سفارشی سازی گسترده است. بازیکنان می‌توانند خودروهای خود را به دلخواه تغییر داده و با استفاده از انواع قطعات و لوازم جانبی آن‌ها را به یک اثر هنری و حرفه ای تبدیل کنند. این بازی که با گرافیکی بی‌نظیر و محیط‌های زیبا و متفاوتی Midnight Club 3 توانسته است تجربه ی رانندگی و مسابقات خودرویی را به یک سطح جدید برساند. بازیکنان می‌توانند در یک دنیای باز و آزاد و به دنبال چالش‌ها و مسابقات جذاب بگردند و تجربه‌ی اثری فوقلعاده از سرعت و هیجان را تجربه کنند.

Midnight Club 3 به عنوان یکی از بهترین بازی های مسابقات خودرویی توانسته است ترفداران زیادی را جذب خود کند و به یکی از عناوین محبوب و مورد اعتماد در این ژانر تبدیل شود.

بازی چهاردهم Grand Theft Auto Chinatown Wars

بازی Midnight Club 3 یک بازی مسابقات خودرویی است که توسط استودیو Rockstar Games توسعه یافته و توسط Rockstar Games در سال 2005  که بهر شمسی خودمون سال 1384 برای کنسول‌های PlayStation 2 و Xbox منتشر شد. در این بازی بازیکنان به نقش رانندگان ماهر و خارق العاده می‌پردازند که در مسابقات خیابانی شرکت می‌کنند.  یکی از ویژگی‌های برجسته بازیMidnight Club 3 سفارشی‌سازی گسترده است که به بازیکنان امکان می‌دهد خودروهای خود را به دلخواه تغییر داده و با استفاده از انواع قطعات و لوازم جانبی آن‌ها را به یک اثر هنری و حرفه‌ای تبدیل کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند در مسابقات متنوعی در محیط‌های شهری و شهرهای مختلف جهان شرکت کرده و از سرعت و هیجان مسابقات لذت ببرند.

Midnight Club 3 با گرافیکی بی‌نظیر و محیط های زیبا و متنوع توانسته است تجربه ی رانندگی و مسابقات خودرویی را به یک سطح جدید برساند. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مسابقات خودروییبوده است که توانسته است هواداران زیادی را در خود جذب کند و به یکی از عنوان های محبوب و مورد اعتماد در این ژانر تبدیل شود.

بازی پانزدهم Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto Liberty City Stories یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که توسط Rockstar Games توسعه یافته و توسط Rockstar Games در سال 2005 که به شمسی خودمون سال 1384 شمسی منتشر شده است. این بازی اصلی برای کنسول PlayStation , Portable , PSP منتشر شده بود, اما پس از موفقیت آن بازی نسخه‌های دیگری برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شدند  از جمله PlayStation 2 و PlayStation 3 و در نهایت برای دستگاه‌های تلفن همراه با سیستم عامل iOS و Android منتشر شد.

داستان بازی در Liberty City Grand Theft Auto شهر مجازی الهام‌گرفته از نیویورک است که در جریان دارد و شما در نقش Toni Cipriani یک خلافکار بازنشسته که به شهر باز می‌گردد قرار می گیرید. در طول بازی شما با افراد مختلف شهر وارد روابط مختلف می شوید و ماموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهید که از دزدی خودروها تا اعمال خلافکارانه دیگر می‌تواند شامل شود. Grand Theft Auto: Liberty City Stories با گرافیک خوب و داستان جذابی که داشت توانست تجربه ی هیجان انگیزی را برای بازیکنان فراهم کند. این بازی به عنوان یکی از عناوین محبوب در سری Grand Theft Auto شناخته می‌شود و به عنوان یک بازی مهم در دنیای بازی های ویدئویی تلقی می‌شود.

 

بازی شانزدهم Red Dead Revolver

Red Dead Revolver یک بازی ویدیویی اکشن و وسترن است که توسط استودیو Rockstar San Diego توسعه یافته و توسط Rockstar Games در سال 2004 که به شمسی خودمون سال 1383  منتشر شده است. این بازی اصلی برای کنسول‌های PlayStation 2 و Xbox منتشر شده است.

در داستان Red Dead Revolver شما به نقش Red Harlow یک شکارچی پادشاهی می پردازید که در جستجوی انتقام برای مرگ خانواده اش است. بازیکنان در طول داستان به سفری پر از ماجراجویی و هیجان می‌پیوندند و با مواجهه با افراد مختلف و خطرات مختلف به دنبال راز مرگ خانواده‌ی Red Harlow می‌گردند.

Red Dead Revolver با گرافیک متفاوت و جذاب توانسته است تجربه ای جذاب از دنیای وسترن را برای بازیکنان فراهم کند. این بازی به عنوان یکی از بازی های پرطرفدار و مورد توجه در دهه 2000 شناخته می‌شود و همچنان جایگاه ویژه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی دارد.

 

بازی هفتدهم بازی Midnight Club 2

Midnight Club 2 یک بازی مسابقه ای خودرویی اکشن و تیراندازی است که توسط استودیو Rockstar San Diego توسعه یافته و توسط Rockstar Games در سال 2003 و به شمسی خودمون سال 1382  منتشر شد. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 2  Xbox و سیستم عامل PC عرضه شد و منتشر شد.

در Midnight Club 2 شما وارد جهان هیجان انگیز مسابقات خیابانی می شوید که پر از سرعت تنش و رقابت است. شما در نقش یک راننده خلافکار قرار می گیرید که باید در مسابقات خیابانی شرکت کرده و در مواجهه با حریفان خطرناک، توانایی‌های خود را به چالش بکشید. بازیکنان در مسابقاتی متنوع و در شهرهای مختلف جهان شرکت می کنند و با استفاده از خودروهای قدرتمند و سریع به دنبال کسب رتبه بالاتر و تبدیل شدن به قهرمان مسابقات می گردند.

Midnight Club 2 با گرافیک فوق العاده و محیط های زیبا و جذاب، توانسته است تجربه ی هیجان انگیزی از دنیای مسابقات خیابانی را به بازیکنان ارائه دهد. این بازی به عنوان یکی از عناوین برجسته و پرطرفدار در سبک خودرویی شناخته می شود و همچنان هواداران زیادی دارد که با لذت و سرگرمی آن را تجربه می کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *